donderdag 9 september 2010

Nieuwe aanwinsten



Hierbij mijn nieuwe aanwinsten (op speciaal verzoek van Alie).
Wat je ziet is het volgende: Christmas Winter Combo van DCWV (met glitter en briljantjes, ja ja!),
Latte Matstack ook van DCWV met mijn favoriete kleuren
(veel paars- en groentinten),
bijpassende stickers, een achtergrond(clear)stempel van Kars,
2 CreaTables van Marianne design, te weten de Zweedse ijsster en de Open bloem,
van Make Me decoratieve hoekjes en kaders,
Mixatives (goud en zilver) van Ranger (moet me nog even verdiepen in het gebruik ervan),
houten hoekstempels van Hobby & Crafting fun,
Gromlets van Memory Keepers (ik zie nu dat ik daarvoor een
Crop a Dile nodig heb  maar daar verzin ik wel weer een list voor),
verder nog mini maskers van Jim Holtz (ik begin deze techniek steeds leuker te vinden trouwens, ik ben bij die demo's niet weg te slaan)
en wat bling bling van BasicGrey. Nou Alie......tevreden?
Misschien kun je wat gebruiken bij onze volgende workshop?

7 opmerkingen:

  1. Ooooooowww, waaaauw, wat een oogst! Wat een vreselijk leuke spulletjes. Ik sla meteen weer helemaal groen uit. Voorlopig ben jij onder de pannen. Heb je wel ruimte genoeg om het allemaal op te bergen? Anders weet ik nog wel een hobbykamer waar nog wat ruimte is :).

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, daar zit mjammie spul tussen.
    Wat zul jij mooie kerstkaarten gaan produceren met dat prachtige papier.
    Ennuh, mocht je ruimte tekort komen:Ik heb ook nog wel plek :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat vind ik dat toch weer ontzettend lief van jullie. Geheel belangeloos stellen jullie ruimte beschikbaar. Wat zou ik toch zonder jullie moeten? Ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, met af en toe elkaar 'ns helpen is niets mis mee....toch?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, en dat scheelt je nog eens in de huur van een opslagbox
    Wij hebben echt het beste met je voor, dat je dat maar even weet.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hoeft er echt niet aan te twijfelen, want bij mij zijn je spulletjes helemaal op z'n plek haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen