woensdag 29 september 2010

Christmas Tree Mouse

Dit is een stempel van Impression Obsession. Zij hebben zulke leuke stempel.
Jammer dat ze in Nederland zo weinig te koop zijn.
Ik heb de afdruk ingekleurd met Distress inkt.
Ik ben er nog niet erg bedreven in maar oefening baart kunst zeggen ze.
De rand van de muts, de pluim en de voorgrond zijn voorzien van Flowersoft.
Het papier is van DCWV, The Linen Closet.
De randpons is van Martha Stewart. Zo ook één van de sterren.
De andere ster is van Marianne design.
De bloemetjes komen van de Wild Orchid.
Het lintje is van de markt.
En het sentiment is van een Trekpleister-stempel.
Ik ben niet zo tevreden over de fotografie. De kleuren komen niet goed overeen met de werkelijkheid.

12 opmerkingen:

  1. Oooh wauw, deze is mooooooi!
    Dat Linen Closet papier is prachtig he;Ik heb er zelf ook wat van.Ik vind 'm echt geweldig.
    Alles past perfect bij elkaar en die ticketstempel is ook al zo leuk.
    Klapklapklapklap.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh wat een schattig kerstkaartje!
    Had dit stempeltje nog nooit gezien,
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke, van deze serie zijn wel 5 verschillende muisjes. Allemaal zo leuk. Bijna te moeilijk om te kiezen.

    http://impression-obsession.com/Merchant2/merchant.mvc?

    Ja Yvonne, dat Linen Closet is erg mooi. Ik heb er een blokje van gekocht maar ik vind de afmeting niet zo handig, 11,4 x 16,5 cm. Net iets te smal. Leer voor de volgende keer.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaauwie, hij is echt mooi. En wat heb je dat schattige afdrukje mooi ingekleurd. En het papier is ook helemaal geweldig. Klapperdeklap.
    Hoe ga jij straks de keus maken wie welke kaart verdiend heeft dit jaar? Dat wordt vast nog een moeilijke.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dat wordt zeker moeilijk. Ik denk dat ik de komende tijd een score moet gaan bijhouden. Wie zoet is krijgt een mooie kaart, wie stout is de roe uh, een minder mooie kaart. Ha ha.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik ben zooooooo lief geweest dit jaar. Vraag maar aan Leo, echt, echt echt waar. Maar ik ga mijn best doen om nóg zoeter te zijn dan zoet, wel zo zoet als eeeeeeh, van die spekruiten, nog zoeter zelfs.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer Alie, maar ik ben echt de zoetste.
    En ja, dat is echt zo.Ik ben helemaal geen klikspaan.Als je mij echter geen keus laat, zal ik 'ns een boekje over jou opendoen.....
    Daarna bekijken we, wie er echt de zoetste is.
    Ikke!hahaha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kaarten moeten wel echt mooi zijn, als jullie er al ruzie over gaan maken. Op dit moment vind ik jullie even zoet. Ga zo door!!

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij maken geen ruzie, we slaan elkaar alleen maar virtueel de hersens in. Degene die dat overleeft, krijgt automatisch de mooiste kaart. Survival of the fittest heet dat. Of in dit geval survival of the sweetest

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil dat ook nog geen ruzie maken noemen. Dat is 't pas als ik ga dreigen met 'n "paar mannetjes, die ik langs ga sturen". Maar dat is in dit stadium nog niet nodig.....

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, stuur die mannetjes maar langs hoor. Zal ik ze eens even een poepie laten ruiken. Die nemen met onmiddellijke ingang ontslag bij jou. Jaja, ik sta mijn mannetje wel.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pff, als ik 't ze op de man af vraag, blijven ze toch liever bij mij.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen