maandag 13 september 2010

Henry


Deze Henry had ik al een tijdje geleden ingekleurd en met Stickels bewerkt, alleen ik wist er nog niet goed raad mee. Ik vond de Stickels niet mooi van kleur, een beetje te roze. Inmiddels heb ik kleurloze gekocht. Heel toevallig lagen er nog wat restjes papier en die bleken best te matchen.
Het digitale papier is gedeeltelijk van Pink Petticoat en CraftsUprint.
De sterren zijn gemaakt met de Creatables van Marianne Design, evenals de bloemen onderlegger (rare naam vind ik dat). Met brads zijn ze vast gepind.
Het ticket was een gratis digistamp, ik heb de tekst zelf gewijzigd.
Verder nog wat bedeltjes in de vorm van sterretjes om het geheel af te maken.

6 opmerkingen:

  1. Wauwieee, wat is tie weer mooi Gerrittina. en wat heb je dat leuk gedaan met dat papier. Ik kan bijna niet geloven dat dat uitgeprint is. Errug leuk. Ik vind hem helemaal toppie. je bent lekker bezig zeg!
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is echt leuk om met digipapier te werken. Eerst alle afmetingen weten, uitsnijden in Photoshop en printen maar.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer helemaal geweldig!
    Die Stickles zijn zo gek nog niet hoor, maar de kleurloze is idd. beter.
    Ik heb ook zo'n Creatable, maar wist niet dat 'ie zo'n rare naam had.Ik denk, dat ik 'm maar gewoon Creatable noem.
    Dat digipapier is errug leuk, maar slurpt dat je cartridges niet snel leeg?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik ze wel zo zuinig mogelijk. Als ik een vierkant (stel 10 x 10) nodig heb, waarbij ik alleen het buitenste randje maar kan zien, gebruik ik een wit vierkantje in het midden (bv 9 x 9) zodat ik maar 1 cm print. Kadertjes eigenlijk. Het voordeel is dat ik altijd bijpassende kleuren heb voor het maken van bv sterren of bloemen. Ik pik namelijk met Photoshop precies de goede kleur uit een achtergrondje en printen maar weer.
    Ach ja en "ieder voordeel heb z'n nadeel" als ik een beroemde geleerde mag citeren (of wat het toch Johan Cruijff, ha ha).

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha, ik lees 't al: Dit kan ik met 'n gerust hart aan je overlaten.Als er nl. eentje handig is met Photoshop, ben jij 't wel.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, als je geen antennes hebt voor je omgeving kan het zijn dat je talenten hebt voor andere dingen. Ha ha.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen