zondag 1 november 2015

Happy Halloween


Ik heb me ook eens aan de
Halloween-kaarten gewaagd.
Een blogmaatje van mij is er helemaal
weg van dus wilde ik haar eens
verrassen met een kaartje.


De achtergrond is gemaakt met
de acrylverf van Dylusions.
Erg fijn om mee te werken. Met
een aantal stencils en stempels wat
meer structuur aangebracht.
De stempels zijn van Tim Holtz, behalve 
het kikkerskelet, die komt van Stampinback.
De spinnen en vleermuis komen uit
de Cameo.

Bedankt voor het kijken en een fijne zondag gewenst!

10 opmerkingen:

  1. En die verrassing is helemaal gelukt. Ik had nog nooit 'n Halloweenkaartje ontvangen en ben er dus erg blij mee.Dankje!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die van Yvonne is ook leuk. Ik ben dit jaar maarq verwend hoor met twee van die mooie Halloweenkaarten. Ik ga me bijna schuldig voelen dat het mijn hobby niet meer is. Evengoed mogen jullie deze feestdag er in houden hoor,
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voel je maar niet schuldig hoor. Wij vinden het leuk om je te verrassen. Toch Yvonne?

      Gr. GZ

      Verwijderen
    2. Jazeker, hoewel ik geen nee zou zeggen tegen 'n mini Halloweenquiltje.....:O)

      gr.Yvonne

      Verwijderen
    3. Nee, ik sla ook niets af natuurlijk. :0)

      Verwijderen
    4. Hee, kan ik geen smiley's posten?

      Verwijderen
  3. Deze vrolijke halloween kaarten met de crazy birds kan ik wel waarderen Gerrittina!
    Fijne zondag verder, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi! Maar oh wat zijn die vogels toch maf... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen