woensdag 28 oktober 2015

20 en 21


Ik kwam een leuke kaart tegen van Aletta.
Het leek me leuk om dit ook te gaan maken.


Helaas kon ik mijn TH cirkels niet vinden. Grrrrrr.
Dus in eerste instantie de cirkels van Dyan gebruikt,
gecombineerd met die van Artemio.
De steentjes zijn van ScrapBerry's.
Het papier was iets te glad maar niet onaardig.


De volgende dag ben ik weer in mijn stempels
gedoken want ik zou die van Tim terug vinden!!
En ja hoor. Hier dan die met Tims cirkels
en op ander cardstock. 
De sterren zijn uiteraard weer van kurk gemaakt.

Bedankt voor het kijken en een fijne avond gewenst!

5 opmerkingen:

  1. Die zijn apart....voor 'n kerstkaart. Erg leuk om naar te kijken. Moet ik ook wat vaker doen, want mijn kerstinspiratie begint net op gang te komen. (nr. 1 en 2)
    Blijf me maar lekker voeren...hihi.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het inderdaad ook eens iets anders dan anders. En niet te ingewikkeld, dus goed voor de productie......

      Verwijderen
  2. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen. Maar met of zonder cirkels van Tim, ik vind ze allebei even leuk. Dat hele kerstgedoe maakt dit seizoen toch ook weer heel erg leuk
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze kerstkaarten en ik vind beide exemplaren mooi! Gezellig weekend verder!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je via Anneke op mijn blog kwam, leuk dat je ook een reactie achter liet. Dank je wel! Ik kom ook even bij jou gluren, jij hebt óók al leuke rondjes zie ik. ;-) Gave kaarten zijn het geworden, sterren zijn ook áltijd goed! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen