zondag 7 augustus 2011

Starfolded card

 Zo, het wordt weer tijd voor een nieuwe kaart.
De vakantie is (bijna) voorbij dus......aan de slag.

Deze kaart heb ik voor Alie gemaakt.
Ze was vorige maand jarig.
Aangezien ze de laatste tijd erg van
verven houdt, heb ik voor een toepasselijk
afdrukje gezorgd.

Ik vind vouwkaarten erg leuk om te maken
en ik struin internet en you tube af naar nieuwe modellen.


Deze is erg leuk om te maken.
Het is de starfolded card, hoe toepasselijk.


Ik vind hem wel leuk geworden. Jullie?

Stempel: Kraftin' Kimmie (Lola Davinci)
Ingekleurd: Copic markers
Papier: Tilda
Sentiment: Nicole
Embellishments: libelle-brad bron onbekend
roosjes ws van Wild Orchid Crafts

3 opmerkingen:

  1. Heeey, dit is 'n leuk modelleke.Ik zou 't zelf niet zo gauw maken, maar vind 'm helemaal top.
    Leuk papier + leuk afdrukje= APPLAUSJE waard.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk?! Vind h'm onwijs leuk!! Mooi dat model! Mijn computer kan de filmpjes van You Tube niet lezen, dus ik moet het missen!! Baal baal! Het moet nog veranderd, daar moet even een kenner aan de pas komen!Je kaartje is TOP!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem nog steeds geweldig. Het is ook nogal een blikvanger (en niet alleen voor verfblikken). Het meisje op het afdrukje is alleen wel veeeeel schoner bij haar klus dan ik, hihi

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen