zondag 28 augustus 2011

Henry

Ik zag dat ik weer een paar nieuwe volgers heb gekregen.
Welkom op mijn blog. Laat gerust een reactie achter.
Altijd leuk.


Henry blijft een van mijn favoriete stempels.
Het was al weer een hele tijd geleden
dat ik een kaart met Henry had gemaakt.
Dus hoog tijd.

Stempel: WOJ
Ingekleurd: Derwent potloden
Papier Echo Park Paper en
glitterpapier van Jacobi
Mal: Spellbinders
Sneeuwvlokken: Spellbinders en Marianne Design
Embellishments: zilveren sterretjes ws van MP,
parelbrads van The Hobbyhouse,
plakparels van Queen en Co
Tekst: eigen printer

Deze kaart doet mee aan de:
&
de challenge op het Derwent blog

6 opmerkingen:

  1. Owaaaa, die is geweldig!!! Wat een mooi papier. Reken maar dat ik Henry ook weer uit z'n hol haal voor de kerst. Hij blijft leuk. Ik vind die parelbrads erg mooi. Je hebt weer helemaal je best gedaan

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal sweeeeet.Henry komt bij mij ook weer uit z'n schuilplaats tevoorschijn deze kerst.Hier krijg ik ook 'n lach van op m'n gezicht....LEUK!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart heel mooi, leuk dat je meedoet bij ccws en bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes heb je tijdens mijn vakantie gemaakt!! Super!! Miauw is m'n favoriet!
    Heerlijk om naar al dat moois te kijken!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Cornelie, ik had je al gemist. Fijne vakantie gehad?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaart. Leuk dat je 'm inzendt bij de Derwent-challenge en Christmas Challenges {with sketches}.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen