donderdag 9 december 2010

A mother's love

Dit schattige kaartje heeft me heel wat broedwerk gekost. Ik heb hem al een hele tijd geleden gemaakt maar hij was niet naar mijn zin. Hij bleef niet lekker staan. Dus daar moest iets op verzonnen worden.
Achter de eerste en de tweede berg heb ik een stukje karton geplakt zodat ie niet te veel kon wegglijden en bij de achterste heb ik aan beide kanten twee eyelets en een stukje scrappersfloss gebruikt zodat de achterkant mooi rechtop kan blijven staan. Inmiddels vouw ik op een andere (betere) manier en hoef ik niet zoveel kunst en vliegwerk meer toe te passen. Gelukkig!
Het afdrukje is een digistamp van Prairie Fairy Designs, het sentiment komt van Pink Petticoat, evenals het gebruikte scrappapier. De sterren zijn gemaakt van glitterpapier, een combinatie van Spellbinders en Marianne Design.

3 opmerkingen:

  1. Al dat broedwerk was niet voor niets, want ooooh wat is die sweeeeet!Die ijsberen zijn zo lief, echt helemaal te gek.Om verliefd op te worden ....zucht.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoepies zijn het....alleen op de kaart. In het echt kom ik ze liever niet tegen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is werkelijk een schatje! Ik vind hem helemaal geweldig. En snoepies was ook wat bij mij opkwam. maar je hebt gelijk, laten we ze maar niet gaan opzoeken. Je hebt er echt wat moois van gemaakt.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen