vrijdag 24 december 2010

Carol singing

Ook deze keer weer een stempel van LOTV. Ik heb ze nog lang niet allemaal gebruikt.
Wat hebben ze daar toch leuke stempels gemaakt. En ook heel veel verschillende.
Het papier is van Making Memories.
Een paar extra boompjes (het is zulk leuk papier) nog wat glitters en de kaart is klaar.

Morgen en overmorgen laat ik de kaarten zien die ik naar Alie en Yvonne heb gestuurd.
Toevallig komt het zo uit dat ik die tijdens de Kerstdagen ga plaatsen. Ik ben dan door
de hele voorraad kerstkaarten heen.

2 opmerkingen:

  1. O, dus je moet nog al je stempels van LotV gebruiken dit jaar? Jij bent dus nog lang niet klaar :)
    Maar hij is weer errug leuk. En ik ben heel benieuwd naar de kaart die je naar Yvonne hebt gestuurd.
    wij gaan nu naar Enschede. Fijne kerstavond

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben ik niet de enige die niet alle stempels heeft gebruikt.Ik heb er ook nog 'n paar over voor volgend jaar.Doe LOTV's zijn idd. erg schattig en je hebt 'm weer prachtig verwerkt.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen