zondag 22 april 2018

Art Specially 2018

Vorige week was er weer de jaarlijkse
Art Specially in Nijkerk.


Wat was het weer een feestje.
Dit keer zelfs een aantal workshops
kunnen doen. Daardoor wel een aantal
stands moeten overslaan, het is niet anders.

Bij Willy Duit heb ik deze kaart gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met Distress inkt
op een stukje met gesso. Daardoor kun je de
inkt met een penseeltje en water weer verwijderen.
Het vogeltje kreeg dus een licht buikje.
Met stempels en stencils verder afgemaakt.

Klik hier voor een uitleg op Willy's blog. 

Ik vond het een leuke techniek, die ik zeker
vaker ga toepassen. Willy bedankt!

Bedankt voor het kijken en een fijne,
zonnige dag gewenst.

Groeten van een zeer warme hobbyzolder.

5 opmerkingen:

  1. Ach joh, je gaat volgend jaar gewoon verder. Of, nog beter, je gaat ervoor zorgen dat er een tweede Art Specially komt dit jaar. Ik vind het natuurlijk niet erg dat je minder stands hebt bezocht. Het resultaat van de workshops is meteen zichtbaar, haha. Hij is echt mooi geworden
    Gr vanuit een minder warme tuinkamer.
    Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, wat 'n leuk idee. Dat ik daar niet aan gedacht heb. Dat je wat stands gemist hebt, is misschien maar goed ook. Hsd je nog wat geld over voor de terugreis...

    gr. uit 'n coole kelder van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, eigenlijk zo simpel. Misschien wel fijner dan met chloor werken. Het effect is bijna hetzelfde.
      Inmiddels heb ik met het geld dat over was al een aantal pre-orders gedaan. :0) Geld moet rollen......

      Gr. GZ

      Verwijderen
    2. Geef 't maar 'n goeie zet richting 't Oosten. Ik laat de voordeur wel openstaan...

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  3. Het is een plaatje geworden Gerrittina, super leuk dat je aanschoof!

    BeantwoordenVerwijderen