vrijdag 25 december 2020

Merry Christmas

Fijne kerstdagen gewenst!

Hier een aantal van de door mij gemaakte
kaarten. Dit jaar zat het maken me wel
een beetje op de nek. Heb in totaal
ongeveer 50 kaarten gemaakt......




Hert van D-lines. Ingekleurd met aquarelverf.
Achtergrond met panpastel en stempels
van Coosa en Nellie Snellen.





Katzelkraft stokstaartje, vleugels en
achtergrond embossingfolder van
Tim Holtz. Coosa wax gebruikt.






Stempel van Ludiec.
Ingekleurd met aquarelverf.

Bedankt voor het kijken en tot snel.





 

4 opmerkingen:

  1. Nou, 50 is wel heel veel. Ik zou niet eens weten aan wie ik die moest sturen. Maar wat je hier laat zijn zijn stuk voor stuk weer heel mooie exemplaren. Ik zou er gewoon mee doorgaan. Heb je volgend jaar in dexember een rustmaand.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zou ook kunnen. Ha ha. Ik denk dat ik volgend jaar iets selectiever ga versturen. Dus wees maar lief voor mij..... ;)

      Verwijderen
  2. Mooie kaartjes allemaal! Ook voor jou Fijne Kerstdagen Gerrittina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben altijd lief voor jou. Ook nu weer, want je kaarten zijn prachtig.
    Het maakt niet uit waarmee je ze inkleurt ..... altijd mooi!

    gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen