zondag 22 maart 2020

Verjaardagskaart Nicole


Het was een beetje stil op mijn blog.
Niks aan de hand hoor. Gewoon teveel
ideeën in mijn hoofd en te weinig tijd
om ze allemaal uit te voeren.

Deze kaart is voor een vriendin gemaakt
die afgelopen vrijdag 50 jaar werd.
Niet leuk om nu jarig te zijn, niemand
mag vanwege Corona op je feestje komen.
Gelukkig hebben we nog post.nl

De achtergrond is met acrylverf gemaakt.
Van de rondjes hebben ik bloemen gemaakt.
Mijn inspiratie kwam van Karin vd Broek.
De diecut is van Marlene. Wat heeft ze
weer mooie boekjes gemaakt.

Bedankt voor het kijken,
blijf gezond en
tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Gerrittina. Lekker veel kleurtjes, daar houd ik wel van.
    Een feestje kan ook via Skype. Dat hebben wij straks voor de verjaardag van een van mijn dochters.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij is 't ook stil.... ook niks aan 't handje.
    Leuk idee zo met die bloemen/rondjes. Mooie frisse kleuren.... erg leuk geheel.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen