vrijdag 3 januari 2020

En de laatsten...




Op een gelli plate achtergrond.
Stempeltje van PaperArtsy.




Achtergrond is gemaakt met alcoholinkt.
En een leuke stans er op geplakt.



Achtergrond gemaakt met embossingpoeder.
Een leuke lamasticker er op.
Versierd met sterretjes van een stans.
Ik had de volgende tekst ergens gezien
op internet en vond hem zo grappig:
Lama komen die feestdagen.



Op een achtergrond van de gelli plate.
De boom is een stans van Tim Holtz.
Ik had hem beplakt met flakes van
IndigoBlu. Maar dat was nog best een klusje.
En alles zat onder de flakes. Heb er daarom
maar 1 van gemaakt. Maar hij was wel erg
leuk geworden. Helaas zijn de kleuren op
de foto niet zo goed te zien.



Achtergrond wederom van de gelli plate.
Stempels zijn van Cats on appletrees.
Ik heb de kat een gewei gegeven.



Een gelli plate print. De kerstboom
is van Gummiapan.


Bedankt voor het kijken en
tot de volgende keer.






3 opmerkingen:

  1. JIj bent flink productief geweest. Ik zie ook veel diepte in sommige kaarten.
    Ik kan het allemaal niet meer bijhouden met de technieken. Wat raak je daar snel uit toch. Ik heb wel weer een embossing/snijmachientje op de kop getikt. Wie weet wat ik daar allemaal nog mee ga doen.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kat.....haha. De lama tekst is erg geslaagd.
    En wederom super achtergrondjes.
    Jij bent lekker bezig geweest.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaarten maak je , en ik heb nog even rondgekeken op je blog
    heel mooi allemaal, ik ben je gaan volgen.
    Ik wil je uitnodigen om ook eens een kijkje op mijn blog te te nemen en misschien vind je het leuk om mij ook te volgen'
    mijn blog is corryscardandcreations
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen