zondag 1 september 2019

Kaartje Alie


Eindelijk kan ik weer normaal op 
mijn hobbyzolder aan het werk.
Wat een warmte hebben we achter
de rug. Iets teveel van het goede
als je mij vraagt.


Dit is het verjaardagskaartje/label
voor Alie. De inspiratie kwam
van een ANWB label. Ik had een
jas gekocht waaraan een label/boekje
zat. Die heb ik als voorbeeld gebruikt
voor Alies kaart.
De fotografie is niet denderend,
gemaakt op mijn werk (oranje zonnescherm) 
en met mijn telefoon.

Het stempeltjes zijn van Ilse Kleijer,
ingekleurd met Inktense potloden,
AB knipvel, stansjes, pailletjes
op een gelli plate achtergrond.



Bedankt voor het kijken en tot
de volgende keer.


3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer op zolder kunt. Dan hebben wij misschien weer meer te kijken.
    Ik vond deze heel geslaagd. Mooie kleurtjes ook. Leuk om zo de achtergrond van de oorsprong te horen.
    Overigens: heb je al lang dit jasje voor je blog? Hij is leuk!
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit jasje is een probeersel. Waarschijnlijk binnenkort een andere look. Voorlopig ben ik redelijk tevreden.

      Verwijderen
  2. Da's een leuke! Zowel je jasje als je labels.
    Ik probeer ook spulletjes te gebruiken, bv. verpakkingen.
    Deze is wel erg geslaagd.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen