zondag 7 juli 2019

Creative ladies nieuw seizoen


Bij de Creative Ladies zijn we
begonnen met het nieuwe seizoen.
Seizoen 7 al weer. Zo lang ben
ik er nog niet bij. Volgens mij
is dit mijn 3e seizoen. Het blijft leuk!



Van de uitdagingen kan ik wegstrepen:
een rechthoek, een songtekst, de
kleurencombinatie en het
jute strookje (bloemetje).
Het vrouwtje is ontworpen door
Ilse Kleijer. Ze maakt zulke
leuke AJ's. En is een kei in
het tekenen van gezichtjes.
De achtergrond is een gelli plate
afdruk gemaakt met Panpastels.

Bedankt voor het kijken en
een fijne zondag gewenst.



2 opmerkingen:

  1. De Ladies hebben goeie ideeën.
    Kan me voorstellen, dat je deze met veel plezier gemaakt hebt. 't Is iig. een feestje om naar te kijken.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 jaar is ook hoog tijd voor een feestje!
    Hij is ontzettend leuk. En ik zit met verbazing naar het bloemetje te kijken. Hoe heb je dat jute strookje zo in die vorm gekregen? Of is dat uitgestanst.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen