zondag 6 mei 2018

Werken met fotopapier

Op de ArtSpecially een workshop gedaan
bij Karin Koppen.


Deze techniek heb ik hier ook
weer gebruikt.

Dit is Distress oxide op fotopapier.
Laat dit even drogen.
Het ontstane doffe laagje verwijder
je met een babydoekje.
De kleuren worden dan heel helder
en lekker fel, alle laagjes 
zichtbaar worden. Met embossingpoeder
de kwal gestempeld. Kijk uit met
verhitten. Bij mij knapte het glimmende
laagje van het fotopapier.

Bedankt voor het kijken en
een fijne zondag gewenst.


Ik ben gek op viooltjes.
Daar word je toch helemaal vrolijk van?




2 opmerkingen:

  1. Dat zijn zeker heldere kleuren. Prachtig. Ik word vrolijk van allebei de foto's. Die kwal moet wel aardig in zijn nopjes zijn om daar tussen rond te dobberen.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor 'n kwal is 't wel een heel lekker ding.
    En ook 'n hele mooie. Ik ga deze techniek ook 'n keer proberen.
    Dankje voor de inspiratie.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen