zondag 3 september 2017

ArtChicks studio


Gisteren was ik voor het eerst bij
de ArtChicks Studio in Barneveld.


We kregen uitleg van Karin.


Eerst vierkantjes knippen van landkaarten.
Deze opplakken en bewerken.
Zo leuk om te doen.


Daarna je meegebrachte printjes
opplakken en de pagina's 
verder pimpen naar eigen smaak.

Het was een leuke dag. Die smaakt
naar meer. Dus tot de volgende keer.

En Karin nogmaals bedankt voor je begeleiding!

Bedankt voor het kijken en 
een fijne zondag gewenst.

6 opmerkingen:

  1. Wauw. Wat ontzettend gaaf is dit. Zo'n workshop lijkt mij ook wel eens leuk. 't is dat ik al zoveel dingen heb die ik nog wil doen. Landkaarten nog wel. Dat had ik er niet in kunnen zien. Maar leuk bedacht. En heel mooi gemaakt
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was ook al op zoek naar de landkaarten.
    Wat 'n leuk idee. Ik kan zien, dat je er veel plezier aan hebt gehad. Het resultaat is supermooi.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je de rechterpagina iets vergroot, zie je nog wat tekst van een landkaart.

      Verwijderen
  3. O ja, ik zie het. En dit is leuker nog dan pagina's ui een boek vanwege de kleuren
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww wat gaaf Geritina! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen