zondag 21 mei 2017

Creative ladies uitdaging mei 2917


Hierbij deel 2 en 3.



Hier heb ik een deel uitgestanst.
De olifantjes zijn uitgeknipt en opgeplakt.
De achterkant van de grote olifant heb ik nog 
met foamtape wat opgehoogd.


Deze achtergrond vond ik zo gaaf maar
ik had er maar een klein stukje van dus ik
moest even bedenken hoe ik dat kon gebruiken.
Dit had ik eens bij Sproet gezien. 
Leuk idee, dat hier heel goed kon worden
toegepast.

Bedankt voor het kijken en een 
fijne zondag gewenst!! 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitspattingen weer Gerrittina. Ik weet niet of ik ga voor een dikbillenverkiezing of voor miss butterfly. Ze hebben allebei hun eigen charme. Leuk opgelost met dat gedeelde achtergrondje toch!
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal te gek!
    Jij hebt je draai duidelijk gevonden bij de Ladies. Ze halen 't beste in je boven. Ze zijn beide erg mooi, maar de dikhuiden zijn favoriet.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zoals jij de gelli achtergrondjes hebt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOOI, MOOI! Goed opgelost als je niet een groter stuk hebt!

    BeantwoordenVerwijderen