zondag 12 maart 2017

Cadeautjes


Laatst heb ik de challenge gewonnen
bij Stampinback. Ik mocht een stempellap
uitzoeken. Aangezien ik al mijn oog had
laten vallen op de dikhuiden hoefde ik niet
lang na te denken.


De achtergrond is gemaakt met de
ronde gelliplate van Nellie Snellen.
Het stencil is ook van Stampinback.
De olifant is ingekleurd met
Distress inkt. Verder nog een beetje
gedoodled met een witte gelpen.


Wat vinden jullie van mijn hoes voor de
Cameo? Geweldig cadeau van Alie.
Gave kleurtjes toch? Dank je wel Alie,
ik ben er erg blij mee.

Bedankt voor het kijken en
een fijne avond gewenst.

6 opmerkingen:

  1. Je laat je oog ergens op vallen en vervolgens win je 't ook nog.... leuk principe. Je hebt er weer n leuke creatie mee gemaakt.
    En die hoes? Zo leuk en zo handig om te hebben.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had mijn oog ook laten vallen op de hoofdprijs van de SL. Dat is blijven steken op 20 euro....

      Gr. GZ

      Verwijderen
    2. Misschien had je iets langer moeten staren.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Wat een supergave stempel heb je uitgezocht. En er natuurlijk meteen iets leuks mee gedaan.
    Fijn dat je in je nopjes bent met je hoes.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bofferd :) Mooie lap heb je aangeschaft en wat een gaaf kaartje maakte je ermee!Wat lief dat je zo'n mooie hoes hebt gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke olifant. Heel mooie kaart. Ik kocht net een ronde gelli plate, ik geloof dat ik er mee aan de slag moet :)
    Mooie witte doodles ook!

    BeantwoordenVerwijderen