maandag 22 augustus 2016

Morris jarig en sneak preview

Ons monstertje was afgelopen
vrijdag jarig en werd
9 jaar oud. Natuurlijk hebben
we hem getrakteerd op een lekker hapje.


Vorige maand was mijn blogmaatje
Alie jarig. Maar ik had totaal geen
inspiratie dus had Alie pech en moest
ze heeeeeel lang op haar cadeautje
wachten. Tijdens mijn vakantie kwam
daar gelukkig verandering in.
Morgen valt ie bij haar op de mat.
 Ik heb er erg veel plezier aan beleefd.


Hierbij een sneak preview. Nu maar hopen
dat ie in de smaak valt.

Bedankt voor het kijken!

5 opmerkingen:

  1. iiiieks!. En je had me al nieuwsgierig gemaakt. Nu slaap ik helemaal niet meer vannacht, want ik kan er helemaal geen fantasie op loslaten wat het geheel is. Maar ik moet zeggen dat het er veelbelovend uit ziet. In ieder geval genoeg om mijn post morgen op tijd in te nemen bij de voordeur met een vangnetje. Hm, als ik haar zo bekijk heeft ze wel wat weg van mijn intelligente blik bij mijn filosofische overpeinzingen....
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar goed dat ik je niet had verteld dat ie zaterdag al op de bus is gegaan. Ha ha. Ja, ik weet wel welke stempels ik moet gebruiken. Neem nog maar een kopje warme melk. Ik hoor het morgen wel.......

      Gr. GZ

      Verwijderen
  2. Wat leuk, daar zal ze blij mee zijn denk ik. Wat een prachtige poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mag dan wel 'n monstertje zijn; Het is wel 'n hele mooie. Net als die intrigerende sneak peak. Ben zeer benieuwd naar de rest...

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaah, ben ik nog helemaal vergeten om Morris te feliciteren. Tja, ik was ook zo gefascineerd door die sneak peak.... Maar ik weet inmiddels wat het is en ik moet zeggen dat ik er reuze gecharmeerd van ben.
    Gefeliciteerd Morris. Ik hoop dat je vandaag niet misselijk bent van het gebak van gisteren. Of was het een lekker visje.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen