zondag 13 september 2015

En nog maar eens wat kerstkaarten.......


Eigenlijk wilde ik jullie een andere
kaart laten zien maar ik kan hem
nog niet fotograferen omdat mijn
camera bij de fotograaf ligt. Hij moet
even een keer schoongemaakt worden.
Daarom nog een paar kaarten
uit de gelli kerstkaartenserie.
Ik hoop niet dat ik jullie hiermee
inmiddels verveel.


De boom komt uit de Cameo.


De kerstboom is een 
zelfgemaakt stempel.

Fijne zondag.

PS. Ik heb een tijdje geleden
mijn buurmeisje mogen fotograferen.
Is het geen schatje?




6 opmerkingen:

  1. Nou, die GP-creaties gaan echt niet vervelen hoor. Vooral niet als ze er zo mjammie uitzien als deze twee.
    Je zelfgemaakte stempel mag ook gezien worden.
    Je buurmeisje is ook om op te vreten; Wat 'n schattig snoetje.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee G. Je kunt ze rustig blijven posten, want ze zijn erg leuk om naar te kijken. Waarmee maak je nou zo'n stempel?
    Wat een cutie. Je hebt haar erg goed getroffen. Als ik nog eens verkregen zit om een idee voor en cadeautje voor mijn oudste dochter, huur ik je in voor een post portretjes van mijn kleindochter met straks haar broertje of zusje. Of k an dat niet met twee verschillende leeftijden. Als k je honorarium kan betalen tenminste.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, ik ben natuurlijk erg gewild. Maar voor jou maak ik wel een speciaal prijsje. ☺

      Gr. GZ

      Verwijderen
    2. Een stempel kun je maken van een groot gum, of van een speciaal carving block. Een tekening maken met potlood, die druk je af op je block (door op de achterkant van je tekening te krassen). De afdruk snij je uit met je guts. Heb je nu een beetje een idee? Gr. GZ

      Verwijderen
  3. Helemaal niet vervelend; ze zijn juist mooi!!
    En een mooi buurmeisje ook; mooie foto's! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW both are amazing creations, love the texture and the blue colors
    Your little sweetheart is lovely.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen