zaterdag 24 januari 2015

Trapkaartje



Dit kaartje heb ik gemaakt voor jarige Marieke.
Zij is de dochter van een vriendin.


Ik was vergeten hem ook staande te fotograferen
en moest dit dus nog even snel 's avonds doen.
Helaas met een flitser wat nooit zo mooi wordt.

Het designpapier is van Prima Marketing.
De zeemeerminstempel trouwens ook.
Het zeepaardje is van Stampinback.
Het visje is van Art Journey en de 
bubbles zijn van Ryn. De letters zijn
gemaakt met de stans van Tim Holtz.

Deze kaart doet mee met de challenge
van Stampinback.

Fijn weekend!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke meerminnenkaart. Daar is ze vast blij mee. Zeker prijswaardig, dus ik ga voor je duimen
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook erg gecharmeerd van. Die bubbels lijken net echt. Ik ga 't duimmasjientje alvast aanzetten.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst dank voor je bezoek aan mijn blog. Leuk dat ik je een beetje gek heb kunnen maken met de brusho. Het zijn zulke pra htige kleuren en prima met de bister te gebruiken. Maar wat maak je een mooie dingen zeg. Ben je volger geworden. Ik zit alleen minder op mijn blog en meer op facebook, het reageren kost hier wat minder tijd. En aan een dag met 24 uur heb ik tekort haha, maar dat zul jij misschien ook wel herkennen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je leuke bijdrage aan de Stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen