zaterdag 19 april 2014

Happy Eastern!


Hoewel ik nauwelijks meer cute stamps koop,
heb ik me toch laten verleiden door dit stempeltje
van LOTV. Ik heb gezien hoe iemand hem
gebruikte zonder het paasei en dat was zo grappig,
dat ik hem toch op de beurs heb aangeschaft.


De achtergrond is gemaakt met panpastels.
De eerste is ingekleurd met distress markers.


Bij deze is de achtergrond ook met panpastels ingekleurd.
Voor het inkleuren heb ik Copics gebruikt.
De veertjes zijn met Joy stencils gemaakt.


Ook bij de laatste heb ik panpastels en een 
mask stencil gebruikt.
Met Copic markers kleine accentjes gekleurd.

Ik wens iedereen fijne paasdagen!!

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn errug schattig hoor. Ik kan me voorstellen, dat je je hebt laten verleiden. Ik ben iig. erg blij, dat je ervoor gezwicht bent.
    Ik wens je nogmaals Prettige Paasdagen toe.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook blij dat je die gekocht hebt. Ze zijn allemaal vreselijk leuk en in mooie paaskleuren. Bij mij staat ie vrolijk te wezen op de piano.
    Van mij ook nogmaals fijne dagen

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een dotjes! Zo lieffff en prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook wel een heel leuk stempeltje en je hebt er al meteen 3 leuke kaarten mee gemaakt Gerrittina. Fijne paasdagen en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook wel een heel leuke stempel! Mooi de PanPastel-achtergronden en de kleuren die je gebruikt hebt! drie prachtige kaarten! Fijne Paasdagen, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes. Mooie achtergronden.
    Fijne dagen groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen