zondag 18 augustus 2013

Andy Skinner


De vakantie is afgelopen, volgende week weer aan de bak.
De laatste week is er niet veel uit mijn handen gekomen.
Even geen inspiratie denk ik.
Gisteren deze kaart gemaakt. De achtergrond is met
Dylusions spray inkt gemaakt. De tekst is
met een lettertang gedaan.
Het figuurtje is een stencil van Andy Skinner. 
In oktober ga ik een workshop
van hem volgen bij de Craftorij. Ik ben erg benieuwd.

Voor iedereen die volgende week weer moet beginnen:
STERKTE.



6 opmerkingen:

  1. Nou.... die inspiratie is weer helemaal terug hoor. Die Dylusions kleuren blijven leuk om te zien. Ze springen echt van 't papier.
    'n Superidee voor 'n kaart; Dat ga ik zeker 'n keertje lenen. Of zit er tegenwoordig copyright op? haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, wat zou ik met al dat geld moeten doen? Geen tijd om het op te maken. Leen maar lekker, ik leen wel weer eens wat terug. :0)

      Gr. GZ

      Verwijderen
  2. Huh? Wat voor kleuren heeft ze nou gebruikt Yvonne? Ik zie niks. Hm, zeker van het papier gesprongen in jouw keldertje.
    Haha, ik vind hem weer heel bijzonder. Mooie stempels en een leuk idee met de lettertang die tekst maken. Chapeau.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja voor mij zit de vakantie er ook weer op, jammer he? Maar goed je hebt een prachtige pagina gemaakt en zo'n lettertang ga ik ook nog eens kopen denk ik, ziet er leuk uit zo die tekst! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje , leuk die tekst en mooie kleuren! Ook de afbeelding is erg mooi!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen