woensdag 10 april 2013

Art Journey


Hier het eerste kaartje na de stempelbeurs.
De achtergrond is gemaakt met Memento inkt.
Elke Verschooten van Craft & Things uit
Antwerpen heeft deze sponstechniek gedemonstreerd.
Ik was helemaal weg van deze kleurencombinatie.
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven door met
een sjabloon van TCW en pasta een structuur op
de kaart aan te brengen. De tekst is met embossingpoeder
bewerkt. De stempel is van Art Journey en stond
al een tijdje op mijn verlanglijstje. Verder heb ik
nog wat gedoodled.
Hoe vinden jullie de kaart?
 

2 opmerkingen:

  1. OOooooh, wat een pracht exemplaar. Ik zie het wel weer: jij hebt je lekker laten inspireren. Dan krijg je ook echt weer zin om bezig te gaan he. Die kleurtjes zijn inderdaad niet te versmaden. Als we zo alle resultaten van je buit te zien krijgen, hoor je mij niet klagen hoor.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij ook niet.Hier word ik errug blij van. Die kleurencombi, de stempel en je doodles passen goed bij elkaar.
    Ik wil meer.....

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen