maandag 4 februari 2013

Valentijn is in aantocht


Deze kaart heb ik onlangs gemaakt tijdens de workshop
bij Paper & Pictures. Heel simpel, maar heel erg leuk.
Wederom bewerkt met Distress Stains van TH.
Het zwarte hartje is een stukje plastic sheet
daarna door de cuttlebug gehaald. Een hartje van
zwart karton eronder en een lintje er omheen.
Achter het andere hartje zit een reepje papier wat er
achter gefrummeld is (ik had steeds ruzie met dat spul) 
en wat een leuk effect geeft.

Deze kaart stuur ik in voor de challenge 
bij HobbyVision. Het thema is:
maak een Valentijnskaart.

De kaart was niet helemaal naar mijn zin.
Ik kon er niet helemaal mijn vinger op leggen.
Tot Alie mij (onbedoeld) in de goede
richting wees. Dus heb ik hem enigszins aangepast.

Ik krijg ieder jaar van een vriendin een kaart
met Valentijnsdag. Wij noemen het dan
een vriendschapskaart. In de nieuwe versie
is hij daarvoor helemaal geschikt.


Ik vind de kaart nu beter in balans.

8 opmerkingen:

  1. Ooooh,wat 'n aparte kaart en dat zwarte hartje heb je mooi gefabriekt haha.Je zou niet zeggen, dat je ruzie gehad hebt met 't ruche randje. Het ziet er nl. heel liefdevol gemaakt uit :O).
    Superrrr.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, van die ruzie zie je niets. Ik vind hem erg leuk geworden. Maar krijg je geen ruzie met Peter als je deze kaart naar je stille liefde stuurt? Ik zit ook al jaren te wachten op die bewonderaar, maar hij komt nooit, haha.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw opmerking heeft er voor gezorgd dat ik de kaart nog even heb aangepast. Ik vind hem nu mooier.

      Gr. GZ

      Verwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje!! Apart en origineel

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja zo heeft ie nog meer. Leuk idee hoor, zo'n vriendschapskaart.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart, heel mooie en aparte kleuren keuze, en ja je kaart is nu beter in balans!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me aan bij bovenstaande commentaren.
    Nu is 'ie nog mooier.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gerrittina,
    Prachtig Valentijnskaartje is dit geworden. Erg mooi met die hartjes! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen