zondag 11 november 2012

In the bag


Eindelijk kan ik jullie mijn Tim Holtz In the bag laten zien.
Wegens allerlei andere activiteiten kwam het er maar niet van.
De stansjes van In the bag heb ik gekocht op internet van Sjimmie.
Zo aardig, ik kreeg nog één extra en een voorbeeldje
hoe die gevouwen moest worden. Ook kreeg ik enkele
"hengels". Wat kom je soms toch aardige mensen
tegen op het net.
Ik heb het mooie papier van Prima marketing gebruikt.
De bloem is een stans van Memorybox.


Dit is de achterkant. Hierbij heb ik een stansje van Joy
gebruikt. De kat komt uit mijn Cameo.

Het was erg leuk om te maken.
Dank je wel Sjimmie!

3 opmerkingen:

  1. O, wat een mooi exemplaar is het geworden. Mooie stempels en die klokjes zijn ook al zo leuk. ik kan me voorstellen dat het leuk was om te maken; om naar te kijken, is zeker zo'n leuke bezigheid.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn geen stempels, Alie. Dit papier is gewoon al zo mooi van zichzelf.

      Gr. GZ

      Verwijderen
  2. Jaaa, hij is zeker erg leuk om naar te kijken!
    Je hebt duidelijk "geen kat in de zak" gekocht haha. Leuk hoor, zo'n verkoper. Daar zouden er meer van moeten zijn.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen