maandag 28 mei 2012

Workshop Gretha Bakker


Hebben jullie het ook zo warm?
Het grootste nadeel van een hobby ZOLDER is dat
daar de hele dag de zon op staat.
Het was niet om uit te houden.
In de ochtend gaat het redelijk dus ik
ga snel mijn berichtje opslaan.



Afgelopen maandag heb ik een workshop gevolgd van
Gretha Bakker. Op de "Kaarten maken met Tiets"-club 
was een oproepje geplaatst voor een workshop
inkleuren met Distress-inkt. Het was erg gezellig en
ook leerzaam. Leuk om eens wat mensen van de club
in levende lijve te zien.
Dit is het eindresultaat. Ik moest me wel even over
mijn Magnolia-fobie heenzetten maar dat is gelukt.
Voor meer voorbeelden
van Gretha verwijs ik jullie naar haar blog. Ze maakt
erg mooie kaarten.

Zelfs de binnenkant hebben we beplakt.
Dat is zeker voor herhaling vatbaar.
De kaart is daardoor echt af.



Stempel: Waterlily Tilda van Magnolia 
Tekststempel: Tina Wenke
Ingekleurd: Distress inkt
Papier: Inkido
Stanzen: Magnolia
Randpons: Martha Stewart
Embellishments: bloemen, plakparels,
lintjes, pin, kantje, doily

9 opmerkingen:

  1. Ik zal me dan ook maar even over m'n M-fobie zetten en je 'n groot compliment maken. Ik vind 'm PRACHTIG! Dit had er zomaar eentje van Gretha zelf kunnen zijn.De embellishments zijn ook super, vooral die vlinders....wauw.
    Ik wil je nog wel 1 ding vragen; Ben je genezen van je fobie of was dit 'n eenmalige actie?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een eenmalig actie. Dus niet gevreesd. :0)

      Gr. GZ

      Verwijderen
  2. Ik vind hem ook geweldig. Je had er natuurlijk nog een mondje in kunnen tekenen. Ik denk niet dat Gerrittina nu ineens allemaal van deze stempels gaat kopen. maar er valt veel te zien op dit kaartje. Leuk hoor. En fijn dat je het er gezellig hebt gehad.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, ben ik niet de enige met zo'n fobie. Hoewel...ik heb 1 magnolia in bezit! Maar dat is een hond. Het kaartje is toch wel heeeel leuk geworden hoor.
    Ja, die zolder, ik ken het...ik zit er in mijn onderbroek nu, pffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Gerrittina,ik vind je kaart erg leuk en het idee van deze dame om pootje te baden in heerlijk koel water is helemaal zo slecht nog niet!Het inkleuren met distress is ook goed gelukt hoor!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerittina

    WAUW wat een schitterend kaartje en je hebt supermooi ingekleurd.
    Het papier is ook al zo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit papier is zo mooi! Ik ben gelijk gaan zoeken en bestellen. Dus er komen nog meer van dit soort kaartjes!!

      Gr.GZ

      Verwijderen
  6. gertina zat jij links van mij bij de Ws van astrid

    ja kaart is prachtig geworden

    en het was superleuk en leerzaam

    groetjes roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat inderdaad links van jou. Grappig dat je er nu ook een gezicht bij hebt he?

      Gr. GZ

      Verwijderen