woensdag 2 november 2011

Wedstrijdkaart op de club van Tiets

Op de club van Tiets konden we deze digi
aanvragen. Het is de Christmas Nutcracker van
Krista Smith. Haar winkeltje heet SaturatedCanaryDigis.
Je kunt het hier vinden:

We moesten de kaart maken volgens deze schets.
Ik heb de digi ingekleurd met Derwent potloden.
Daarbij heb ik goed gekeken naar de stijl
van Alina. Haar stijl is echt helemaal geweldig.
Dank je wel voor je inspiratie Alina!
Het is een genot om naar je blog te kijken.
Ik weet dat ik nog veel moet oefenen om
überhaupt bij je in de buurt te komen.
Maar goed, de aanhouder wint.

De wedstrijd bij Tiets ga ik niet winnen.
Heb tot nu toe maar 2 stemmen, ha ha.
Maar ik vind zelf de kaart wel erg leuk geworden.

Stempel: digi van SaturatedCanaryDigis
Ingekleurd: Derwent potloden
Papier: Bo Bunny
Mallen: grote sterren van Marianne Design,
kleine sterren van vilt van Die-namics
Border: Crealies
Embelishments: bloemetje onbekend,
parelbrad van the Hobbyhouse
pareldraad van Scrapbookdepot,
lintje en charm onbekend

8 opmerkingen:

  1. Schande dat je maar twee stemmen hebt. (ik heb alweer niet meegestemd, schaam, maar ik kom er bijna niet meer). Ik vind hem geweldig geworden. Mooie kleurtjes en het kleurwerk vind ik ook zeer subtiel. Applaus.....

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mij betreft had je gewoon moeten winnen. Tegen zoveel creativiteit kan geen enkele kaart op.Al die verschillende sterren vind ik zeeeeer geslaagd!Van mij ook 'n applausje...

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kun je nog tm vandaag stemmen hoor Alie.........

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijkbaar ben ik net te laat :(. Ben ik weer eens te lui geweest. Hoeveel strafpunten levert dat op?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig en heel leuk kaartje hoor, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja Alie, ik denk dat de kerstkaart dit jaar voor jou iets kleiner uit gaat vallen. :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vat hem al: ik krijg alleen een postzegel.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig geworden, Gerrittina, mooie kleuren heb je gebruikt en de kaart is zo leuk afgewerkt met die sterretjes!! ik hoop dat je meer stemmen hebt gehad, dat had je zeker verdiend!
    en leuk om te lezen dat je inspiratie op mijn blog vindt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen