woensdag 19 mei 2010

Love bunnies


Een collega vroeg mij om een trouwkaartje te maken. Vorige week heb ik er een aantal gemaakt in verschillende stijlen. Ik vind deze erg leuk geworden. Dit is een digistamp van Whimsy Stamps. Het papier is van Heidi Grace. De bloemetjes zijn in werkelijkheid een stuk paarser maar op de een of andere manier krijg ik dat niet goed gefotografeerd. Ik wacht weer op een aanbieding van een bouwmarkt voor zo'n "lichttentje".

De afbeelding is met Copic's ingekleurd:
E00, E55, E49
RV95

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een pronkstuk zeg. En wat een leuke digi. Ik hou het op het moment niet zo bij geloof ik. Je hebt hem erg mooi gemaakt. (applaus)

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, die stempels is heel leuk :D
    Je kaartje is super mooi
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen